Tipografie

Calitate, profesionalism

Tipografie

Casete luminoase simpla fata se pot executa la comanda, pe baza dimensiunilor locatiei unde trebuie montate.

O campanie de promovare la indemana oricui din punct de vedere financiar este cea cu flyere. In cazul in care mesajul este corespunzator, distributia este riguroasa, in functie de specificul afecerii, se pot atrage cu 5000 flyere intre 800-1500 clienti.

Comparativ pentru acelasi rezultat in online, costurile sunt mult mai ridicate. Conform studiilor, costul pentru un client adus din online este de 10-15 ori mai mare. Confuzia este generata de costul mic per click sau like, dar mesajul este volatil ( dispare odata cu inchiderea pop up-ului) si este nevoie de un numar mult mai mare de afisari pentru un potential client.

In schimb, in cazul pliantelor te poti adresa unei categorii de public cu un potential mai mare de a-ti deveni client. Sa luam exemplul unei spalatorii de haine. Daca aceasta alege promovarea exclusiv in online, reclama poate fi vazuta de oameni de pe intreg teritoriul tarii, iar sansa ca cineva din alt oras sau chiar dintr-o zona mai indepartata al aceluiasi oras este scazuta. Daca alege promovarea prin flyere si acestea sunt impartite in vecinatatea sediului, campania are un potential de a aduce clienti este mult mai mare.

In medie, timpul alocat de un om pentru a citi un flyer este de 10 secunde. In acest timp este esential ca flyerul sa raspunda la 3 intrebari:

  • Cine? – denumire firma;
  • Ce? – produsul / serviciul oferit;
  • De ce? – avantajul material direct (voucher/promotie).

Raspunsul este transmis cu prin intermediul elementelor grafice, textului mesajului si culorilor.

Peste 70% din cei care primesc un flyer cauta in acesta o noutate sau o promotie. In aceste conditii, realizarea unui material publicitar cu caracter informativ al serviciilor sau produselor va avea un randament scazut. Pentru aceasta destinatie se utilizeaza o brosura de prezentare. La rata de esec a celor care nu respecta aceste reguli are o pondere foarte mare si distributia necorespunzatoare a acestora.

Grafica trebuie sa contina elemente de design artistic, iar mesajul si volumul de text trebuie sa fie studiate cu atentie. Nu se folosesc simultan mai multe promotii. Pe langa rolul de promovare, flyerele pot fi folosite si pentru fidelizare daca acestea sunt utilizate constant in timpul anului.

brosura

brosura print

 

Venim in intampinarea nevoilor clientilor cu urmatoarele produse: carti de vizita, flyere, pliante, door hagers, foi tava, covorase service, afise/postere, brosuri/cataloage, carnete de nota cu spira, calendare, carduri PVC, diplome, etichete personalizate, foi cu antet, felicitari/invitatii, mape de prezentare, retete, semne de carte, plicuri personalizate.

Galerie

Open chat
Ai nevoie de ajutor?
Buna. Cum te putem ajuta?
Acest site web folosește cookie-uri. Prin utilizarea și navigarea în continuare pe acest site web, acceptați politica de confidentialitate si termeni si conditii . Informații detaliate despre utilizarea cookie-urilor pe acest site web sunt disponibile făcând clic pe setari cookie .
×
Suna acum!