Cum realizezi un afis publicitar
Afisul publicitar reprezinta unul dintre cele mai des intalnite produse aferente unei campanii de promovare.
Acesta este indispensabil atunci cand se doreste atragerea publicului tinta prin transmiterea corecta si eficienta a unui anumit mesaj. Din acest motiv, astazi va vom dezvalui cum sa creati un afis publicitar reusit.
Astfel, eforturile voastre de promovare a produselor comercializate sau a serviciilor prestate vor avea rezultatele dorite. Iata ce trebuie sa stiti pentru a reusi acest lucru!
Tineti cont de publicul caruia va adresati in afisul publicitar. Inainte de a incepe crearea unui afis publicitar, este important sa stabiliti anumite aspecte esentiale cu privire la publicul caruia va veti adresa prin intermediul acestui produs de promovare. Iata ce trebuie sa aveti in vedere, in acest caz:
Indiferent de specificul publicului tinta, este recomandat ca textul aferent afisului publicitar sa fie scris sub forma de adresare la persoana intai. Desi va veti adresa unei mase de oameni, acesta trebuie sa fie scris pentru a ajunge la fiecare persoana in parte din publicul tinta.
Reclama va vorbi fiecarui om in parte si succesul acesteia va fi determinat de maniera in care persoanele care vor citi acest text vor gasi solutiile de care au nevoie in cadrul acestuia.
Afisul publicitar trebuie sa fie creat tinand cont de caracteristicile demografice ale publicului tinta: media de varsta, starea civila, studiile si statutul profesional.
Trebuie sa tineti cont de maniera in care decurge o zi din viata persoanelor care fac parte din publicul tinta. Acest aspect va va ajuta sa decideti in ce locatie este indicat sa promovati afisul si cum sa creati mesajul potrivit pentru acesta.
Specificul textului din afisul publicitar. Multe persoane considera ca este necesar sa includa foarte mult text intr-un afis publicitar, pentru ca acesta sa fie unul reusit. De cele mai multe ori, acest lucru nu este adevarat, intrucat publicul tinta nu are, de regula, timp sau rabdare sa parcurga texte complexe. Iata care sunt aspectele pe care trebuie sa le considerati in acest caz:
Mesajul transmis in afisul publicitar trebuie sa fie unul care sa atraga atentia publicului tinta din primele randuri.
Atunci cand o persoana afla raspunsul la o intrebare importanta sau gaseste solutia unei probleme intr-un astfel de produs de promovare, succesul acestuia este garantat.
Nu este recomandat sa utilizati mai mult de doua fonturi (un singur font este varianta ideala) pentru textul aferent afisului publicitar. Altfel, textul poate deveni greu de citit, iar cuvintele utilizate cu bold si cele subliniate pot agresa vizual cititorul.
Utilizati maximum doua culori atunci cand creati grafica acestui produs de promovare, pentru a mentine simplitatea necesara in cazul unui afis publicitar reusit.
Titlul campaniei, produsului sau serviciilor pe care le promovati trebuie sa iasa in evidenta. De cele mai multe ori, acesta vinde mai mult decat sloganul.
Grafica afisului publicitar. Nu doar textul este important, atunci cand creati un material de promovare, ci si grafica acestuia. In cazul unui afis publicitar, aceasta poate determina din start reactia pozitiva sau negativa a publicului tinta. Iata cateva recomandari practice de care puteti tine cont si in acest caz!
Nu este recomandat sa incarcati afisul publicitar cu prea multe imagini.
Simplitatea graficii determina usurinta intelegerii mesajului transmis si ajuta la indeplinirea scopului propus.
Afisul publicitar trebuie sa atraga atentia de la distanta. Nu puteti face acest lucru prin intermediul unui text cu font foarte mare, motiv pentru care designul sau trebuie sa fie unul extrem de convingator. Daca grafica atrage publicul tinta, acesta va citi si mesajul transmis in cadrul acestui produs de promovare.
Nu optati pentru imagini banale in cadrul afisului publicitar si asigurati-va ca designul acestuia este unul inovativ, care nu a mai fost folosit pentru promovarea altor produse sau a altor branduri.
Priviti produsul sau serviciile pe care le promovati din alta perspectiva si prezentati-le in mod inedit in cadrul materialului publicitar. Evidentierea unei nevoi pe care o acopera produsul respectiv reprezinta o practica eficienta.
Acestea sunt principalele criterii care conduc la crearea unui afis publicitar reusit. Tineti cont de acestea si rezultatele dorite nu vor intarzia sa apara!
There are no reviews yet.